Kwasy Omega
1 vote, 10.00 avg. rating (144% score)

Czy słyszałeś kiedyś o kwasach Omega 3? Coś ci się obiło o uszy? Natychmiast zainteresuj się nimi bliżej – ich wpływ na Twój organizm jest ogromny! Od ich odpowiedniej ilości zależy nasze życie i zdrowie, niedobór zatem powoli będzie wyrządzał bardzo duże szkody. Dodatkowym zagrożeniem jest fakt, iż nasz organizm nie potrafi sam ich wytworzyć i należy przyjmować je wraz z pożywieniem. Jeśli chcesz mieć zdrowy mózg, serce i naczynia krwionośne, dobrze działające organy wewnętrzne, sprawną wątrobę i trzustkę – kwasy Omega 3 bardzo ci w tym pomogą. Musisz spożywać w odpowiednich ilościach produkty bogaty w kwasy Omega 3 takie jak oleje roślinne, szczególnie olej lniany i rzepakowy i pamiętać o regularnym jedzeniu ryb. Kwasy Omega 3 znajdziemy też w migdałach i orzechach włoskich. Dla koneserów żywności śródziemnomorskiej dobra wiadomość – skorupiaki również są źródłem kwasów Omega 3. Jeśli z jakichś powodów twoja dieta jest uboga w te produkty – suplementy dostępne w aptekach będą pomocne.