Słodycze reklamowe
1 vote, 8.00 avg. rating (124% score)

Obecna dziś na rynku reklama może przybierać bardzo różne formy, coraz to wymyślniejsze i ciekawsze. Na przykład słodycze reklamowe to jedna z ciekawszych form promocji firmy. Cukierki ustawione w miseczce i postawione na ladzie, przy której obsługujemy klientów, mające ładne papierki z logo firmy, zachęcają do tego, by się nimi poczęstować i przy okazji zapamiętać ładny papierek, w który są zapakowane – a to już pierwszy krok, by utrwalić wizerunek firmy w oczach klienta. Reklama bowiem polega nie tyle na tym, by klient przyzwyczaił się do nas, lecz na tym, by główkując jakie zna w najbliższej okolicy firmy zajmujące się na przykład sprzedażą amortyzatorów, mógł przywołać w pamięci tylko jedną nazwę firmy – tę nasza, która zapadła mu w pamięć właśnie dzięki mimochodem jedzonemu cukierkowi. Słodycze reklamowe wybierane są najczęściej przez przedstawicieli tych działalności, w których obsługuje się klientów na stoiskach stacjonarnych. Cukierki czy ciastka świetnie się sprawdzają także tam, gdzie klient może odpocząć sobie w poczekalni i rozglądając się po wnętrzu posmakować wyłożonego w zasięgu ręki cukierka. Dobrym trikiem reklamowym będzie też dołączanie cukierka do zakupów robionych w jakimś firmowym sklepie, lub wysyłanie go w paczce, gdy klient zamawia coś przez internet z naszej firmy.