Frytkownica
1 vote, 6.00 avg. rating (104% score)

Z dnia na dzień coraz większą popularność zdobywa gastronomia „na kółkach”. Biznes ten polega na sprzedawaniu jedzenia przez okienko specjalnego pojazdu, food trucka. Pozwala to na ciągłe przemieszczanie się, przez co jest się dostępnym dla ludzi w różnych miastach, nie tylko w jednej lokalizacji. Co jest sekretem sukcesu tej mobilnej gastronomii?

Serca miłośników dobrego jedzenia zdobyła unikalność posiłków serwowanych przez właścicieli food trucków. I pomimo, iż w prawie każdym znajduje się frytkownica gastronomiczna, poza dobrze znanymi frytkami w menu pojawiają się bardziej osobliwe dania. Burgery z różnorodnymi dodatkami i domowo przygotowywanymi sosami cieszą się największym zainteresowaniem. Zaraz po nich wyroby kuchni meksykańskiej, między innymi burrito i tortille. W czołówce znajduje się także ramen, czyli tradycyjna japońska zupa. Nie brakuje też chętnych na smaki indyjskie. Nietypowe dania są bardzo atrakcyjne dla smakoszy, dlatego gastronomia mobilna osiąga tak wysokie wyniki w sprzedaży.